Monday, October 3, 2011

PRUBSN Link Series - Dapatkan Tawaran Perlindungan & Pelaburan Terbaik Sekarang!!

 Assalamualaikum dan hi semua,

Sihat semua hari ni? Harap hari ni lebih bersemangat sebab dah 2 hari cuti kan? 

Hari ni saya nak kongsi satu berita best untuk anda semua. Kiranya berita ni masih hangat di pasaran lah!

Ok, pada 5 Sept baru-baru ni, sempena dengan ulangtahun PruBSN yang ke-5, syarikat dah lancarkan satu lagi produk inovatif iaitu PruBSN Link Series. Ini adalah upgraded plan bagi siri-siri Takaful PruBSN yang sedia ada sekarang.

Jadi, bagi anda yang sedang baca ni yang masih lagi berkira-kira nak sertai takaful, jangan lepaskan peluang tau! Saya pasti peserta-peserta takaful sedia ada , kalau diteliti apa pembaharuan yang dah dibuat, memang akan jeles dengan manfaat untuk pelan PruBSN Link Series. 

Jangan banyak cerita, terus saja straight to the point.  Kali ini, syarikat telah memperkenalkan PruBSN Link Series yang mengandungi 3 pelan inovatif  yang memenuhi keperluan anda mengikut tahap umur , status dan keutamaan kewangan semasa anda iaitu:

a.     PruBSN FirstLink – Pelan istimewa untuk golongan muda dari umur 19-25 tahun (baru habis belajar, baru bekerja, baru berkahwin, pelaburan jangka masa pendek )

b.    PruBSN SmartLink – Pelan inovatif untuk perlindungan dan simpanan pendidikan anak-anak anda

c.     PruBSN TakafulLink – Pelan inovatif bagi Takafullink bagi  sedia ada bagi perancangan kewangan masa panjang - pelaburan, simpanan persaraan

Diagram dibawah ni akan membuat anda lebih jelas berkenaan bagaimana untuk mengetahu pelan mana yang terbaik dan paling tepat berdasarkan status anda sekarang (Klik untuk imej yang lebih besar)


 
Apa istimewanya PruBSN Link Series ni?? 

Terlalu banyak keistimewaan yang telah ditawarkan oleh Prudential BSN khusus untuk para peserta mana-mana pelan PRUBSN Link Series. Antaranya, ACHIEVE FIRST BONUS, LOYALTY BONUS, AWARD ACADEMIC EXCELLENT, tambahan 9 RIDER BARU dan juga 'upgraded MEDICAL CARD' dengan tambahan manfaat yang sangat menarik dan bertepatan dengan keperluan kita masa kini.

Waaahh..menarik bukan? InsyaAllah saya akan perincikan untuk setiap ketiga-tiga pelan tersebut dalam entry selanjutnya.. atau kalau nak lebih clear boleh terus contact saya untuk penerangan ok!
 
Hubungi saya sekarang di talian 019-927 4817 Atau klik disini untuk temujanji. Wassalam dan jumpa lagi!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...